On jo marraskuu! Aika menee todella nopeasti.

Poikaystäväni kävi Tukholmassa. Hän toi minulle ihania tuliaisia, PALJON. Tuntuu tuo tietävän mikä minua miellyttää, kun on kaikkea ihanaa jouluun liittyvää.

 

Olin aiemmin puhunut tuosta suklaarasiasta hänelle. Olen tämän rasian bongannut jostain blogista, mutta meidän ruokakaupoissa sitä ei kuitenkaa ole näkynyt. Rasiassa siis on normaali Aladdin rasiasta tuttja konvehteja, mutta tummasta suklaasta. Nam! Blossa Glögi oli kanssa ihana yllätys. Tuo hervoton joulupallo on avattava ja sen sisältä löytyi pieniä keksejä (pari sydänkeksiä tuossa kuvassakin). Voi olla, että tässä alkaa tuonne palloon ilmestyä välillä jotain yllätyksiä minun toimesta. ;)

Samana päivänä, kun avokki palasi risteilyltä oli tullut myös ihanaa postia avokin äidiltä. Kuoresta paljastui kurssikirjan lisäksi ihana joulukalenteri. Kalenteri kimmeltää ihanasti. Nyt pitää vielä tällä etsiä hyvä paikka.

 

Tosi ihania juttuja paljon samalle päivälle. Kyllä tämä joulunodotus on ihanaa! :)

Ps. Tarvitsisin tässä lähiaikoina hiukan teidän lukioiden apua/ideoita. Laitan tästä postauksen lähipäivinä.